UAB “Eneka” įgyvendina projektą „E. komercijos modelis COVID-19“
UAB “Eneka” pradėjo įgyvendinti projektą „Klientų savitarnos sprendimo diegimas UAB „Eneka“ veikloje“ projekto Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-1292. Šiam projektui įgyvendinti iš Europos Sąjungos Europos regioninės plėtros fondo pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 13 prioriteto „Veiksmų, skirtų COVID-19 pandemijos sukeltai krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas aplinką tausojančiam, skaitmeniniam ir tvariam ekonomikos atgaivinimui“ priemonę Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. komercijos modelis COVID-19“bendrovei suteikta iki 39750,00 Eur Europos Sąjungos parama.
UAB „Eneka“ – maža nuotekų valymo įrenginių ir plastikinių gaminių (talpyklos, naftos, riebalų skirtuvai) gamybos įmonė. Bendrovė daug dėmesio skiria naujų produktų kūrimui ir įvedimui į rinką. Didžioji dalis įmonės darbuotojų – aukštos kvalifikacijos inžinieriai, turintys didelę patirtį ir įgūdžius kuriant naujus produktus bei technologinius sprendimus. Siekiant didinti produkcijos pardavimus, projekto metu numatyta sukurti ir įdiegti įmonės veikloje elektroninę parduotuvę galutiniams vartotojams (B2C) ir didmeniniams užsakovams (B2B). Šiuo metu klientų (nei galutinių vartotojų, nei didmeninių užsakovų) savitarnos sprendimų įmonėje nėra įdiegta. Visų klientų paklausimai ir užsakymai priimami per vadybininkus.
Projekto metu įmonės veikloje įdiegus elektroninę parduotuvę bei sudarius užsakovams galimybę patogiai pateikti užsakymus nuotoliniu būdu, įmonės užsakovai (tiek B2C, tiek B2C) be vadybininko įsikišimo galės pasirinkti norimus gaminius, gauti užsakymo kainos kalkuliaciją (pasiūlymą), pateikti užsakymą, gauti patvirtinimą, matyti, kada užsakymai suplanuoti įvykdyti bei užsakymų vykdymo eigą, registruoti gautos produkcijos neatitiktis, matyti jų šalinimo eigą. Įdiegus šį sprendimą nebebus prarandami užsakymai, kas dabar įvyksta per vėlai atsakius į potencialių užsakovų užklausas el. paštu. Projekto įgyvendinimo dėka tikimasi sklandesnio pirkimo proceso, mažiau nutrauktų pirkimo sesijų, geresnės vartotojo patirties. Vertinama, jog tai padidins klientų užsakymų apimtis bei atitinkamai padidins pardavimus.
2022-03-15


Daugiau informacijos: www.esinvesticijos.lt